Hocamlar selamlar yeni bir rockstar hesabım var hesap sıfır direk hile ile kasmayı düşünüyorum anlık olarak safe kullandığınız hileler varmıdır legacy sürümü için ama enhanced versiyonuda olur sorun olmaz sadece şimdi sıfır hesap olduğu için direk açmak mantıklı mı yoksa biraz saat kastıktan...