Yeni haberlere göre Riot, DMA cihazlarını tespit ederek daha kolay engellemeye başladığını ve aynı zamanla bu cihazları kullanılamaz hale getirdiklerini söylüyor ayrıca dalga geçer gibi bir tweet atmışlar, sizce DMA'yı bitirebilirler mi ne düşünüyorsunuz?
İlgili haberler...