Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhabalar ben kişisel makcumu satıyorum satmamın sebebi artık eskisi kadar oyun oynamıyorum oynadığım zaman ise fps türünden ziyade lol tarzı oyunları oynuyorum
KANIT
FIYAT,ODEME VE KARGOLAMA
FIYAT 2500TL
IBAN ILE ODEME ALIYORUM
ANKARA'DAN PTT ILE KARGOLUYORUM
ILETISIM
pumpkinb_rd
Selamlar CheatGlobal ailesi,
Son dönemde Vanguard, EAC ve BattleEye gibi sistemlerin Kernel seviyesinde aşırı agresifleşmesiyle birlikte herkesin dilinde bir "DMA (Direct Memory Access)" furyası dolaşıyor. Discord sunucularında, yerel forumlarda size "25.000 TL - 45.000 TL" aralığında süslü...
Merhabalar
Artık ihtiyacım olmadığından ve pek oyun oynamadığımdan cihazlarımı satmaya karar verdim.
İstanbul içi elden verebilirim. İsteyen arkadaşlara kargo da yapabilirim. Ödeme nakit veya havale şeklinde olabilir.
Ayrıca ihtiyacı olan varsa DMA için kullandığım ikinci bilgisayarımı da...
dma75T+fuser isteyen olursa yazabilir detayları konuşuruz min 10 adet sipariş alabilirim 120k ya 10 taneyi bırakırım dc yazabilirsiniz semihb0 iban kripto ödeme müşterinin isteğine bağlı https://hizliresim.com/bk25mzm