Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Konuyu yanlış yerde açmış olabilirim sizce hangisi daha güzel veya farkları varmı bende ide varda böyle performans veya kod yazma gibi farklılıkları varmı yoksa aynımı ikiside
AntiGravity kullanmaya başladım valorantta spoofer yazmaya calısıyorum tatlı tatlı ballı ballı anlatıyorum ama yapabildiği tek şey mac adress değiştirmek bunu nasıl yaparız ya benmi yapamıyorum omu yapamıyor
dc: endless.4
Bu Promtu 1-2 aydır hile yapmak için kulanıyorum suana kadar hiçbir sorun yaratmadı haylada calısıyor.
Promt Nasıl Aktif Edilir?
1AntiGravity IDE açın
2:Customizations Kısmına Girin
3:Rules Ekleyin yanda Sayfa Acılacaktır oraya promtu yapıştırın
4:Ardından Kaydetin
Mesaj Kısmı...
öncelikle söylemem gerek, bu konuyu hangi kategoride açsam bilemedim. yanlışsa şimdiden kb.
Beyler yanlışlıkla antigravity jailbreak buldum a..
yaptırmak istediğiniz şeyi en alttaki modele (GPT-OSS 120B) söyleyin
Sonra çok abartı bir şey söylemediyseniz bu hemen yapmaya başlıyor zaten...
https://hizliresim.com/h0uib9s
böyle bir hata alıyorum çogunlula claude modellerinde ama gemini 3.1 prodada alıyorum en az aldıgım model ise gemini 3.5 flash modellerinde nadiren alıyorum nasıl çözebilirim youtubede hiçbir videosunu bulamadım ailere sordum hiçbir işe yaramadı bilen biri varsa...
Herkese selamlar,
Google bugün itibarıyla Antigravity 2.0 sürümünü duyurdu. Özellikle yapay zeka ajanlarıyla (agents) çalışanlar ve yazılım geliştiriciler için devasa yapısal değişiklikler var. Paylaşılan blog yazısını sizler için özetledim:
🛠 En Önemli Haber: Sunucu Hatalarına Veda! Özetin...
Eski ve kararlı bir Antigravity sürümünü kullanırken karşınıza çıkan "Your current version of Antigravity is out of date" uyarısını ve zorunlu güncellemeyi atlatmanın en temiz yolu, programın ayar dosyasına ufak bir hile yapmaktır.
İşte adım adım çözüm:
Başlat menüsünden Not Defteri'ni...
Yav bu serverlar hep böyle mi 1 haftadır bişi yapamıyom kredide gidiyor. sizdede böyle mi fix var mı
claude opus 4.6 (thinking)
https://hizliresim.com/t8hwq30
hani antigravityde
Agent execution terminated due to error.
hatası vardı ya bu çok artdı son sürümde geminidebile artdı claudeler kullanılamaz hale geldi buna son bunu derlemek için kullananlar sonra 10 yaşındaki ai developer ammmmmmca oglu kardeşlerimize ve aiyi asistan olarak kullanan...
merhaba claude code yada antigravity claude opus 4.6 modelini ücretsiz sınırsız bir şekilde kullanmanın yolu var mıdır yada öneriniz var mıdır
genelde program veya kod yazdırmak için kullanıyorum 3. parti birşey olmuyor asla
Antigravity Benzei Program lazim antigravity de surekli Our servers are experiencing high traffic right now, please try again in a minute. dedigi icin kullanilmaz halde onun yerine kullanabilecegimiz bisey varmi
Not: bilgisayarda calismasi lazim
Kendi hesabınıza davet atarak satıyoruz. Tamamen güvenli ve sorunsuz kullanım.
Planda Bulunanlar:
Gemini 3.1 Pro (High & Low)
Gemini 3 Flash
Antigravity erişimi
2 TB Google Drive depolama (aile grubu paylaşımı)
2 TB OneDrive depolama (aile grubu paylaşımı)
NotebookLM Pro tam erişimi
Claude...
🚀 [ÇÖZÜM] Google AntiGravity "High Traffic" Hatasına Son! | Hatasız Claude 4.6 Keyfi
Selamlar arkadaşlar,
Son zamanlarda "Our servers are experiencing high traffic right now, please try again in a minute" hatasından bıkanlar burada mı? 😫 Google AntiGravity sunucularındaki o sinir bozucu trafiği...