wave executor incelemem

sylemerezy

Diamond Üye
Katılım
26 May 2025
Mesajlar
767
Beğeniler
137
İletişim

Wave Executor Deneyimi: Pişman Değilim!​



Wave Executor'ı satın aldım ve kesinlikle pişman değilim! Performans açısından gayet güzel. Tek ufak sıkıntısı, kullanıcı arayüzünün ui biraz karmaşık olması.

En ilginç ve göze çarpan özelliklerden biri, yapay zekâ (AI) destekli sohbet kısmında bulunan anime kızının sesli konuşması. Bu, deneyimi oldukça mükemmel ve eğlenceli bir hale getiriyor.

Ayrıca, ilginç bir şekilde, Wave Executor'ı kullanmaya başladıktan sonra sadece bir hafta içinde Ink Game'de 11 galibiyet aldım! Daha ne diyeyim?

Ürünü kesinlikle öneriyorum, fiyatı da çok pahalı değil. Yakın zamanda Wave için reseller (satıcı) olmayı bile düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
türkçen çok iyiymiş
özet:
wave executoru aldım pişman değilim ui biraz karışık ama özellikleri güzel ai chat anime kız sesli konuşuyor 1 haftada ink game de rage ile 11 win kastım öneririm pahalı da değil reseller olmayı düşünüyorum
 
türkçen çok iyiymiş
özet:
wave executoru aldım pişman değilim ui biraz karışık ama özellikleri güzel ai chat anime kız sesli konuşuyor 1 haftada ink game de rage ile 11 win kastım öneririm pahalı da değil reseller olmayı düşünüyorum
2 li basyo klavye
 
wave executoru aldım ve pişmanmıyımm hayır gayet güzel tek sıkıtısı karışşık bir ui ssi olması
değiişik özelliki ai chatteki anime kıızı sessli konuşuyo bide
mukkemel ve ilginç şeekilde 1 hafa içinde ınk game de ragge 11 win kkastım
daha ne diğim öneriyorum pahalı ddeğiil yakında resseler olmayı düşünüyom wave de
iyi forumlar
türkçe meali gelirmi
 
yau boş verin yazıyı konunun dışında saçma seyler yazmayın arkadaşlar
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt