sylemerezy
Diamond Üye
- Katılım
- 26 May 2025
- Mesajlar
- 767
- Beğeniler
- 137
- İletişim

Wave Executor Deneyimi: Pişman Değilim!
Wave Executor'ı satın aldım ve kesinlikle pişman değilim! Performans açısından gayet güzel. Tek ufak sıkıntısı, kullanıcı arayüzünün ui biraz karmaşık olması.
En ilginç ve göze çarpan özelliklerden biri, yapay zekâ (AI) destekli sohbet kısmında bulunan anime kızının sesli konuşması. Bu, deneyimi oldukça mükemmel ve eğlenceli bir hale getiriyor.
Ayrıca, ilginç bir şekilde, Wave Executor'ı kullanmaya başladıktan sonra sadece bir hafta içinde Ink Game'de 11 galibiyet aldım! Daha ne diyeyim?
Ürünü kesinlikle öneriyorum, fiyatı da çok pahalı değil. Yakın zamanda Wave için reseller (satıcı) olmayı bile düşünüyorum.
Son düzenleme: