zulu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kaanksde
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kaanksde

Platinum Üye
Katılım
3 Şub 2021
Mesajlar
140
Beğeniler
21
zuluda eski sürüm graphic monitor kullanıyordum şimdi de kullanıyorum ama 5 10 dk sonra b22 hatası veriyo ne yapmam lazım bi program önerebilirmisiniz?
 
hwid ban yemışsınız ılk önce onu spooferla açıp daha sonra yenı hesap açınız
 
volume id changer var iş görürmü bide şuan kullandığım hesapla girsem
 
Usb varsa usb ye kur ayrıca artık ban atıyor zuluda internetten araştır eski bir hileyi al güncelle ben şuan 2018 in hilesini güncelledim kullanıyorum ban yok.
 
Usb varsa usb ye kur ayrıca artık ban atıyor zuluda internetten araştır eski bir hileyi al güncelle ben şuan 2018 in hilesini güncelledim kullanıyorum ban yok.
biraz daha açıklayabilirmisin kullanmak istiyorumda nasıl güncelleyebilirim vb.
 
B22 : Donanım Banı
Veya programdan dolayı veriyor.

Graphic Monitor olmadan girdiğinizde B22 veriyor mu?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt