Zero Hour | ESP - WallHack

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
A

ALBAYTR

Ziyaretçi

:yazı:

DLL ve injectorü indirin injectorü açın ve Refresh'e tıklayın. Sonra procces'dem Zero Houru seçin.

Injectorde belirtilen alana bunları yazıyorsunuz;



Namespace: ZeroHourMono

Class Name: Loader

Method Name: Load

ardınan inject edin ve hilemiz ekran gelicek menü tuşu insert



Not: ALINTIDIR oyun indirimde 12 tl kaçırmayın derim



:resim:
w3RksZt.png


:indir:




 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Oyuna minik bir güncelleme geldi, konuyu sürekli güncelleyecekmisin? eğer sürekli takip edemezsen bana özelden kaynağı yollarmısın? ben sürekli oynamayı düşünüyorum
 

:yazı:

DLL ve injectorü indirin injectorü açın ve Refresh'e tıklayın. Sonra procces'dem Zero Houru seçin.

Injectorde belirtilen alana bunları yazıyorsunuz;



Namespace: ZeroHourMono

Class Name: Loader

Method Name: Load

ardınan inject edin ve hilemiz ekran gelicek menü tuşu insert



Not: ALINTIDIR oyun indirimde 12 tl kaçırmayın derim



:resim:
w3RksZt.png


:indir:




Bu oyun tam relase değildi diye hatırlıyorum hala tam relase de değil dimi. Yakında iyi bir anti cheat getirirlerse zortlarız. Şu sıralar zaten eac çok popüler oldu :/
 

:yazı:

DLL ve injectorü indirin injectorü açın ve Refresh'e tıklayın. Sonra procces'dem Zero Houru seçin.

Injectorde belirtilen alana bunları yazıyorsunuz;



Namespace: ZeroHourMono

Class Name: Loader

Method Name: Load

ardınan inject edin ve hilemiz ekran gelicek menü tuşu insert



Not: ALINTIDIR oyun indirimde 12 tl kaçırmayın derim



:resim:
w3RksZt.png


:indir:




oyun kalıte olarak guzele benzıyor sızce almalı mıyım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt