yd telefon

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Diplomec
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Diplomec

Diamond Üye
Katılım
27 May 2022
Mesajlar
524
Beğeniler
76
beyler yd telefon alsak iphone 16 pmx dusunuyorum alırsam bunun imei olayı ne durumda en son değişti 8 ay açık 4 ay kapalı kalıyor falan diyolardı bilgisi olan var mı
 
4 ay tek sim, diğer 4 ay e sim olarak kullanacaksın kalan aylarda cihaz kapalı kalacak ocağın ortasına tekrar sıfırlanacak sim1 takıp devam edeceksin.
 
o fiyatla 120hz için iPhone 17 alınır. Pil verimliliği açısından 2025 üretim cihazlar önemlidir.
Tek dezavantaj 8 ay süresidir. O dışında alabilecek en mantık yd.
 
iphone hakkında pek bilgim yok fakat android özellikle xiaomi modellerde çok kolay imei atılıyor telefoncular atıyor ondan ziyade youtubedan bakarak kendinde atabilirsin ben evdeki eski telefonu attım halen kullanıyorum tabi okadar para verip xiaomi almak pek mantıklı değil onun yerine bir telefoncuyla konuşup imeide sorun çıkarmayacak samsung modeli alabilirsin hem benim fikrim samsungda cihaza para veriyorsun iphone'da markaya veriyorsun.
 
iphone hakkında pek bilgim yok fakat android özellikle xiaomi modellerde çok kolay imei atılıyor telefoncular atıyor ondan ziyade youtubedan bakarak kendinde atabilirsin ben evdeki eski telefonu attım halen kullanıyorum tabi okadar para verip xiaomi almak pek mantıklı değil onun yerine bir telefoncuyla konuşup imeide sorun çıkarmayacak samsung modeli alabilirsin hem benim fikrim samsungda cihaza para veriyorsun iphone'da markaya veriyorsun.
ortalama 8 senedir samsung kullanıyorum model olarak cogunu deneyımledım ama memnunıyet olarak batarya dışında ve AI dısında tum özellikler olarak bana iphone daha avantajlı gelıyor fiyatı fark olarak yüksek tabi
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt