Yardım

Meriç gel olum dc banını açıyorum . Biz gidince senin psikolojin bozulmuş .
 
Hapse girsende bişi olmaz yani büyütmeye gerek yok hahahhhahahs
 
Son düzenleme:
o kadar tehdit edip mahkemeyi duyunca eli ayağı karışan bommer abilerime selamss
 
ev adresim dışında ismimi ve okulumu biliyor
mesaj içeriği ise küfürlü ve bıçaklama gibi tehditler
Beyler ben şimdi bir çocuğu istangram üzerinden tehdit ettim ve çocuğun eli ayağı falan titredi
sonra bu çocuğun arkadşaı geldi beni ekledi bende ekli olan aptal bir arkadaşıma beni sormuş bu aptal arkadaşım beni hakkımda herşeyi söyledi
beni mhkemeye vereeklerini söylediler napmam lazım mahkemeye verirlermi
umarım mahkemeye verirler ve umarım bir şeyler olur o zaman sanaldan yapılan artisliğin neye yol açtığını görmüş olursun :D
 
Beyler ben şimdi bir çocuğu istangram üzerinden tehdit ettim ve çocuğun eli ayağı falan titredi
sonra bu çocuğun arkadşaı geldi beni ekledi bende ekli olan aptal bir arkadaşıma beni sormuş bu aptal arkadaşım beni hakkımda herşeyi söyledi
beni mhkemeye vereeklerini söylediler napmam lazım mahkemeye verirlermi
tehtidleri yazsana kaç yıl yiyeceğini söylerim en azından
 
Mesaj içeriğine bağlı fakat %99 herhangi bir şey olmaz. Ayriyetten sanalda mafya olup mahkeme lafını duyunca burada süt dökmüş kediye dönmen beni güldürdü. İyi forumlar.
Aynı şekilde beni de güldürdü Hukuksal olarak bilgi ve argümanım biraz fazla ve %99 Değil aslına bakarsan minik bir uğraş sonucu bunlar bayağı bayağı sorun yaşayabilir ki bende lisede çok dava yiyen ve dava açan biri olarak söylüyorum saçma olaylara karışmıştım maalesef :businessman:
+
ETKİN Pişmanlık,reşit olmama,ilk ceza tabii bir çok indirim alabilir fakat üstüne gidilirse ki keyfi avukat bile gidebilir uzlaştırma kabul görmezse eğer ; 6 Aydan 2 Yıla falan diğer suçlama ve tehditlerle beraber tahmini 3 oluru var oley!
ev adresim dışında ismimi ve okulumu biliyor
mesaj içeriği ise küfürlü ve bıçaklama gibi tehditler
Küfürlü ve bıçaklama gibi tehditler Zaten bıçaklamayı hiç söylemiyorum bile küfür bile Hakaret davasına sebebiyettir karşı sana küfretmiyorsa ve bir muhattabın yoksa eğer bilgin olsun güzel kardeşim ben sırf birine ondan hoşlanmıyorum o biraz ***pu dediğimden dolayı dava yemiştim ve bu 3 yıl sürmüştü ^^
Umarım başına kötü birşey gelmez diyemiyorum bile lafının arkasında durmalısın tehdit ettiysen devamını getirmelisin sonuç olarak ev adresin vs bilseler ne olucak yenilmez adamsın iyi eğlenceler.
 
Uğraşırlarsa yersin cezani. Ceza yesen bile ilk suçunsa paraya dönüştürürler. Aklın başına gelir umarım
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt