YARDIM

obseswiee

Master Üye
Katılım
30 Mar 2024
Mesajlar
1,666
Beğeniler
345


goodbyedpi açmaya çalıştığım zaman böyle bir hata veriyor sebebini ve çözümünü bilen var mı her şeyi denedim ama işe yaramıyor warp ile giriyorum suan oda ping yapıyor
 


goodbyedpi açmaya çalıştığım zaman böyle bir hata veriyor sebebini ve çözümünü bilen var mı her şeyi denedim ama işe yaramıyor warp ile giriyorum suan oda ping yapıyor

ağ ayarlarını sıfırla bende öyle çözülmüstü bide hangisini kullanıyorsan tekrar service install yap sonra tekrar aç düzelir belöki
 
GoodbyeDPI klasöründe WinDivert.dll , WinDivert64.sys varmı yoksa tekrardan indir varsada tekrardan güncelleyebilirsin windows defander da onların çalışmasını engelliyor olabilir
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt