[Yardım] String

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Jung1330
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Jung1330

Diamond Üye
Katılım
9 Ara 2019
Mesajlar
594
Beğeniler
123
Merhabalar.Elimde bi değer var Byte4 ben bunu String e nası çevirerek Label e yönlendirebilirim.Yada farklı bi yöntemi mi var.Teşekkürler Bu değeri---> "ReadPointerInteger("Apacama", &H73DAF0, &H10, &H10).ToString"
 
sorunun çözümünü bulabildin mi, şu an bende arıyorum.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt