yepturkish
Master Üye
- Katılım
- 26 Ağu 2022
- Mesajlar
- 1,578
- Beğeniler
- 437
- Yaş
- 24
- İletişim

Merhaba,
dün crâck me kısmında bir konu açıp kendi koruma programım ile korunan bir exe paylaşmıştım.
DynamicMachine, temelde standart dışı koruma yöntemine sahip olduğu için hazır toollar ile unpack edilemiyor.
Bunun dışında dump ile sökülmesi de mümkün değil.
Korunan programın öncesi ve sonrasını ss olarak tekrar paylaşıyorum:
Projemi açık kaynak olarak sizlere veriyorum, paste'leyebilir / katkıda bulunabilirsiniz.
Mutlaka yapılması gerekenler şunlardır:
- Korunacak olan programı ve içindeki type, method.. gibileri otomatik olarak almalıdır.
- Bir winform uygulamasından özelleştirilebilir seçenekler yapmalısınız. Örneğin kullanıcı istediği yöntemleri korusun istemediklerini korumasın.
- Dünkü konumda söylediğim gibi projeye mutlaka custom obfuscationlar ve bir packer(veya sağlam bir anti tamper) eklenmelidir.
Kayda değer bir şeyler yapabildiyseniz benimle paylaşırsanız sevinirim.
dün crâck me kısmında bir konu açıp kendi koruma programım ile korunan bir exe paylaşmıştım.
DynamicMachine, temelde standart dışı koruma yöntemine sahip olduğu için hazır toollar ile unpack edilemiyor.
Bunun dışında dump ile sökülmesi de mümkün değil.
Korunan programın öncesi ve sonrasını ss olarak tekrar paylaşıyorum:
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
(bu korumanın tam hali değil sadece IL dönüşümleri)Projemi açık kaynak olarak sizlere veriyorum, paste'leyebilir / katkıda bulunabilirsiniz.
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Mutlaka yapılması gerekenler şunlardır:
- Korunacak olan programı ve içindeki type, method.. gibileri otomatik olarak almalıdır.
- Bir winform uygulamasından özelleştirilebilir seçenekler yapmalısınız. Örneğin kullanıcı istediği yöntemleri korusun istemediklerini korumasın.
- Dünkü konumda söylediğim gibi projeye mutlaka custom obfuscationlar ve bir packer(veya sağlam bir anti tamper) eklenmelidir.
Kayda değer bir şeyler yapabildiyseniz benimle paylaşırsanız sevinirim.
Son düzenleme: