Çözüldü x

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Eğer banı yendiğim korumayı soruyorsan ; Uriel Prime anti cheat.
Ama tüm korumalarda hile yapabiliyorum.
baba o kaşmerden nasıl kurtulursun anlatıyımmı o adama ya yöntemini söyleyecen yada source ni verecen anca öyle açar o banı mümkünatı yok açtıramaz kimse 6 ay bekleyecen yoksa
 
3 gün öncesine kadar urielde yaptığım bot banlamıyordu. Güncelleme geldi algıladığı için ban attı.
Hile yaparken değil hile açarken ban geldi
dreamfancynin eski videosunu gördüysen arkada keylog tarzı bir l0g gönderme programı açık uriel korumasında
senin buraya yazdıgın yazılara kadar o adama l0g düşüyor biz hile satacakken isimsiz şekilde video çekerken sınırsız banyedik burdan örneğini vereyim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt