Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
simhi sancağın projesindeki pointerleri güncelleyip c.engineyle injectledim. Nerede hata yaptım alone bey ? (sizi severek takip ediyorum işinize hayranım bu arada )
ilk hatan belirttiğin kişinin ezq kodlarını kullanmak, ikinci hatan ise asm bilmeden asm kullanman.
sanırsam rubinum'un argümanları değişmişti bazı yardımcı programlar kullanarak kaç argüman vb. bilgilerine erişebilirsin ve push mush diyen elemanı takma hawli gözükmeye çalışıyor