Wolftü

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Baq
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Baq

Platinum Üye
Katılım
11 May 2021
Mesajlar
202
Beğeniler
50
Yaş
25
İletişim
wolfü hilesinde orada aimbot yazıyor ama cmd ekranında izleme kafa sekmeme donmama yazıyor aimbotdan kastınız ney veya aimbot warsa hangi tuş
 
hocam mesela aim botu yani hileden yazan kafayı shift e atıyorum ben shift e basarak ateş edince kafaya gidiyor mermiler ama ateş etmeden once atadıgın tuşa basılı tutarak ateş etmen lazım
 
Aim BOT ya tuşlu olur yada açma kapamalı gibi birşey
 
Shift tuşuna basarak deneyebilirsin tahminimce shift basınca aim atıyordu
 
Basılı tutunca oluyormu bilmiyorum ancak aktif etmek için gereken tuş dediği zaman f1 yada f2 atayıp f2'ye bastığımda artık aktifmi oluyor ne bilmiyorum mermiler kafaya gidiyor direkt. Basılı tutup ateş etme olayını demedim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt