Yüksek Performas'da oynuyorum yine kasıyorperformans modu
My computer is laptop, if you have Intel Uhd Graphic 600 information, can you help?Try to work with Nvidia settings
Forumda araştır vardır.bendede hile ile oyunu açıyorum
sunucu seçiminde destek sisteme başvurun diyor ve sonra bağlantı kesildi diyor oyundan attıyo
ban yemişsinbendede hile ile oyunu açıyorum
sunucu seçiminde destek sisteme başvurun diyor ve sonra bağlantı kesildi diyor oyundan attıyo