A AkShan Bronz Üye Katılım 23 Haz 2021 Mesajlar 36 Beğeniler 1 27 Haz 2021 #1 cmd açılınca hwid onayı alın yazısı geliyor ve kendiliğinden kapanıyor daha bugün başladı bu hata önceden yoktu ne yapıcam ?
cmd açılınca hwid onayı alın yazısı geliyor ve kendiliğinden kapanıyor daha bugün başladı bu hata önceden yoktu ne yapıcam ?
V Vaechy Silver Üye Katılım 26 Haz 2021 Mesajlar 61 Beğeniler 4 27 Haz 2021 #2 hwid ban yedinmi hiç Oyla 0 Downvote
Hamza1933 Platinum Üye Katılım 27 Haz 2021 Mesajlar 112 Beğeniler 5 27 Haz 2021 #3 Hwid ne Oyla 0 Downvote
Hamza1933 Platinum Üye Katılım 27 Haz 2021 Mesajlar 112 Beğeniler 5 27 Haz 2021 #4 Abi kafa hilesi claismiyor Oyla 0 Downvote
A AkShan Bronz Üye Katılım 23 Haz 2021 Mesajlar 36 Beğeniler 1 28 Haz 2021 #5 Hamza1933' Alıntı: Hwid ne Genişletmek için tıkla ... atadığın tuşa basılı tutman gerekiyor Oyla 0 Downvote
kaan1234588 Bronz Üye Katılım 26 Nis 2021 Mesajlar 27 Beğeniler 1 28 Haz 2021 #6 önceden ban yemiş olabilirsin Oyla 0 Downvote