merhaba knk bende öyle bir hata vermiyor virüs programını bi kapat istersenmerhabalar arkadaşlar nasılsınız ben iyim teşekkür ederim wofteam da hata alıyorum hilesinde
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
AİO Kurulumu
denedim olmadımerhaba knk bende öyle bir hata vermiyor virüs programını bi kapat istersen
tm knk da ön yargılı konuşma denedim hepsini format çekmeden oluyormu ona bakmışdmkendi kendine soru sorup cevaplamana mı yanayım yoksa hilenin altında yazanları iyice okumadan açmaya çalışmana mı ?