Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar windows sürümü değiştiricem şuan kullandığım sürüm 1909 ama pek memnun değilim bir güncellemeyi yapamıyor sizce hangi sürüme geçeyim hangisi daha iyi olur
Arkadaşlar windows sürümü değiştiricem şuan kullandığım sürüm 1909 ama pek memnun değilim bir güncellemeyi yapamıyor sizce hangi sürüme geçeyim hangisi daha iyi olur