Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
guzel bır ssd ve 12gb RAM uzerınde rame sahıp degılsen wındows 10 sürüm 1909 surumu senın ıcın en ıyısı olacaktır wın surumlerının arasında en stabıl surumlerı 1809/1909 dur
dosyalama bakımından wındows 11 ReFs dosya duzenı kullanmakta NTFS ye gore daha kalıtelı bır duzen yınede yukarıda ılk yazdıgım cumle senın ıcın ıdeal gıbı