Web Tasarım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Jantiexe
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Jantiexe

Silver Üye
Katılım
3 Ağu 2021
Mesajlar
52
Beğeniler
2
Arkadaşlar bu arada ben web tasarım 12.sinif öğrencisiyim. Haftada 2 gün okula gidiyorum 4 gün staj. Web tasarıma az çok ilgim var ama 5 saat dersini görüyorum. Geçen sene yüzünden çoğu şeyi öğrenemedim. Yıl sonu için üniversite düşünüyorum.Bu yüzden ilerleme kaydedemiyorum. şimdi web tasarımı eğitimi almak istiyorum online olarak. bu konuda fikir alışverişi yapmak istiyorum.Lutfen bilgisi olanlar cevap versin.
 
Udemydeki Eğitimlere Baktın mı? Maddi Durumum Yok Diyorsan BTK,W3School.
Eğer Eğitimleri Beğenmiyorsan, Bende Udemy 2 Tane Web Tasarım Kursu Var Özelden Atabilirim.Crâck
 
iakademi diye bi site var orayı bi araştır istersen ve her zaman kendini geliştir web tasarımda baya para var tutturursan
 
Udemydeki ücretsiz derslere bak
 
Bende 10.sınıfa gidiyorum kimya bölümüyüm 12.sınıfta bende staja gitcem
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt