Arkadaşlar bu arada ben web tasarım 12.sinif öğrencisiyim. Haftada 2 gün okula gidiyorum 4 gün staj. Web tasarıma az çok ilgim var ama 5 saat dersini görüyorum. Geçen sene yüzünden çoğu şeyi öğrenemedim. Yıl sonu için üniversite düşünüyorum.Bu yüzden ilerleme kaydedemiyorum. şimdi web tasarımı eğitimi almak istiyorum online olarak. bu konuda fikir alışverişi yapmak istiyorum.Lutfen bilgisi olanlar cevap versin.