- Katılım
- 13 Tem 2022
- Mesajlar
- 3,479
- Beğeniler
- 1,596
- Yaş
- 18
- İletişim

Bu bir şikayettense anlam veremediğim ve nedenini öğrenemediğim bir konu olacak.Vsync türkiye sunucusunda chate @ByteBandit 'i etiketleyip l0g ihtiyacı olup olmayacağını ve l0g aradığını söyledim ardından dm kutumdan bir mesaj aldım rev diye bir arkadaşdan.Arkadaş dmye daha sorgu suale çekmeden "At bakayım logun fotosunu" diye bir mesaj atmış.Kim olduğunu sordum ilk başta 600 tllik l0g at dedi sordum tekrar kimsin diye öyle birisiyim dedi sonra biraz israr ettim kim olduğunu araştırmak için.Bytebanditin anlaşmalı logcusuymuş.Yok işte @Layota 'da kandırmış adamı public yerlerden çekiyosunuz logları cart curt dedi.Anlıyacağınız şu çöp insanlar artık public satış yapan yerlerde ya barındırılmasın ya da satıcı mesajlara cevap versin kaç defa yazmama rağmen byte cevap vermedi.Bytebandit veya public sorumlusuna cg yetkilileri bunu iletirse sevinirim.