Vsync discord

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

domuzoglusoftware

code
Efsane Üye
Katılım
13 Tem 2022
Mesajlar
3,479
Beğeniler
1,596
Yaş
18
İletişim
Bu bir şikayettense anlam veremediğim ve nedenini öğrenemediğim bir konu olacak.Vsync türkiye sunucusunda chate @ByteBandit 'i etiketleyip l0g ihtiyacı olup olmayacağını ve l0g aradığını söyledim ardından dm kutumdan bir mesaj aldım rev diye bir arkadaşdan.Arkadaş dmye daha sorgu suale çekmeden "At bakayım logun fotosunu" diye bir mesaj atmış.Kim olduğunu sordum ilk başta 600 tllik l0g at dedi sordum tekrar kimsin diye öyle birisiyim dedi sonra biraz israr ettim kim olduğunu araştırmak için.Bytebanditin anlaşmalı logcusuymuş.Yok işte @Layota 'da kandırmış adamı public yerlerden çekiyosunuz logları cart curt dedi.Anlıyacağınız şu çöp insanlar artık public satış yapan yerlerde ya barındırılmasın ya da satıcı mesajlara cevap versin kaç defa yazmama rağmen byte cevap vermedi.Bytebandit veya public sorumlusuna cg yetkilileri bunu iletirse sevinirim.
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Gelişen durum için özür dilerim. Rev ile daha yeni anlaşmaya vardık ve bugün içerisinde pek aktif olamadım üyelerimize sorabilirsiniz. Rev'in yaptığı bir hata farkındayım kendisini bu konuyla ilgili hemen uyarıyorum merak etmeyin. Başka bir sorununuz olursa seve seve yardımcı olurum.
 
Gelişen durum için özür dilerim. Rev ile daha yeni anlaşmaya vardık ve bugün içerisinde pek aktif olamadım üyelerimize sorabilirsiniz. Rev'in yaptığı bir hata farkındayım kendisini bu konuyla ilgili hemen uyarıyorum merak etmeyin. Başka bir sorununuz olursa seve seve yardımcı olurum.
Rica ederim adminler konuyu kapatabilirsiniz.Bu arada dc me bakabilirmisin
dc clearfeady
 
Bu bir şikayettense anlam veremediğim ve nedenini öğrenemediğim bir konu olacak.Vsync türkiye sunucusunda chate @ByteBandit 'i etiketleyip l0g ihtiyacı olup olmayacağını ve l0g aradığını söyledim ardından dm kutumdan bir mesaj aldım rev diye bir arkadaşdan.Arkadaş dmye daha sorgu suale çekmeden "At bakayım logun fotosunu" diye bir mesaj atmış.Kim olduğunu sordum ilk başta 600 tllik l0g at dedi sordum tekrar kimsin diye öyle birisiyim dedi sonra biraz israr ettim kim olduğunu araştırmak için.Bytebanditin anlaşmalı logcusuymuş.Yok işte @Layota 'da kandırmış adamı public yerlerden çekiyosunuz logları cart curt dedi.Anlıyacağınız şu çöp insanlar artık public satış yapan yerlerde ya barındırılmasın ya da satıcı mesajlara cevap versin kaç defa yazmama rağmen byte cevap vermedi.Bytebandit veya public sorumlusuna cg yetkilileri bunu iletirse sevinirim.
@ByteBandit boş bi insan geçen allaha soven yayıncıyı banladık dedi ama banlamaıştı cok sorumsuz birisi tek derdi para ve satış
 
Son düzenleme:
herkes ekmeğinde kardeş ekmek aslanın ağzında
 
Gelişen durum için özür dilerim. Rev ile daha yeni anlaşmaya vardık ve bugün içerisinde pek aktif olamadım üyelerimize sorabilirsiniz. Rev'in yaptığı bir hata farkındayım kendisini bu konuyla ilgili hemen uyarıyorum merak etmeyin. Başka bir sorununuz olursa seve seve yardımcı olurum.
çakallk peşindesiniz oglum haberin var sende çakalsın
 
Vsync hep bi olaydan sonra müdale ediyor öncesinde kotnrol sağlamıyor :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt