burda paylaşılıyor reis seç beğen al bende kullanıyom çalışıyor
bilmiyorum linke gir bak bir de istersenReis VMware workstation>help>enter licence key bölümüne girdim çalışmıyor bende birşeymi yanlış
yorum kasma eşşek oğlu eşekBeyler yardımcı olucak var mı çalıştıramadım
Yav kardeşim git işine ya internette milyon tane anlatıcı var hata çözümleri var yazsan bulucan AKP'li bir dedeyle aynısın nerdeyse onlar da hiçbir şeyi araştırmaz sormaz interneteBeyler yardımcı olucak var mı çalıştıramadım
Ne yorum kasması sakat dostum bana yanıt vererek sen kasıyorsun yorumu key hata veriyor onun için yazdımyorum kasma eşşek oğlu eşek
Lan olum şaka mısın bi yardım edin dedik fukara akp li deden mi zannetin beniYav kardeşim git işine ya internette milyon tane anlatıcı var hata çözümleri var yazsan bulucan AKP'li bir dedeyle aynısın nerdeyse onlar da hiçbir şeyi araştırmaz sormaz internete
Benim dedem AKP'li değil o kadar namussuz mu sandın benim sülalemi sen asıl kendi soyağacına bak net AKPli vardırNe yorum kasması sakat dostum bana yanıt vererek sen kasıyorsun yorumu key hata veriyor onun için yazdım
Lan olum şaka mısın bi yardım edin dedik fukara akp li deden mi zannetin beni