100 tl çok vermevmware so bypass edip sonoyuncu açmayi bilen varsa 100 tl ücret ödiyeceğim
.vmx diye dosya vardır büyük iht vm kurduysan sağ tık at notepad ile açvmware so bypass edip sonoyuncu açmayi bilen varsa 100 tl ücret ödiyeceğim
bunu yapinca açilma ihtimali var diyorsun galiba.vmx diye dosya vardır büyük iht vm kurduysan sağ tık at notepad ile aç
SMBIOS.reflectHost seçeneğini bul SMBIOS.reflectHost = TRUE yap
wm 12 üstü sürümlerde olmuyor sanırsam bildiklerim bu kadar
gpu boost fln diyorlar lazımmı ve nasi yapiliyor.vmx diye dosya vardır büyük iht vm kurduysan sağ tık at notepad ile aç
SMBIOS.reflectHost seçeneğini bul SMBIOS.reflectHost = TRUE yap
wm 12 üstü sürümlerde olmuyor sanırsam bildiklerim bu kadar
allah allah ciddimisin olm senbilene kolay 2dklik
boosta gerek yok copy yapsan yeterbunu yapinca açilma ihtimali var diyorsun galiba
gpu boost fln diyorlar lazımmı ve nasi yapiliyor