Vista

Beyazruh48

Platinum Üye
Katılım
13 Ağu 2024
Mesajlar
132
Beğeniler
16
Beyler sizce vista alsam mı bağlantı hatası çok diyorlar öneriniz nedir almalımıyım almamalımıyım?
 
al maç sonu restart kalktı van 102 çok az ben bile tekrar alıcagım
 
şu sıralar ıyı 2k ya sc4m yemıcegın tek satıcı ben dısında ( ses + chat + spotify + dc falan kullaamazsın )
 
Beyler sizce vista alsam mı bağlantı hatası çok diyorlar öneriniz nedir almalımıyım almamalımıyım?
ben 2-3 kere dc de showcasine sahit oldum oynuyordu bitane elaman 2 kere baglanti hatasi aldi 3 kerede temp yedi birisi sürekli spof atti geldi temp yedi senin kararın
 
windows vista mı

giphy_s.gif


iyi ama
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt