VİSTA HK.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 3hubsy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

3hubsy

Gold Üye
Katılım
28 Ara 2021
Mesajlar
490
Beğeniler
91
baştan söylüyorum bu bi eleştiri gelipte başka firma önermeyin kesinlikle aktif olarak spooflarını kullanıyorum loaderli bi spooferleri var güzel asus anakart olmasın rağmen kolaylıkla banım kalkıyor ama oyuna girerken val9005 hatası alıyorsunuz vanguard tpm falan fistan size bir bypass veriyorlar ve bypass şu şekilde exeyi aç keyini gir valorantı aç frozen bypass yani kısaca chattaki çoğu arkadaşda çalışıyor ama ben 2 gündür ne denersem deneyeyim olmuyor hesap değiştir vpn kapa res at gibi öneriler veriyorlar denedim alasını denedim ama yok arkadaş çalışmıyor eğitimden çıkar çıkmaz yada girerken veya oyundayken val 5 connect hatası veriyor kısaca adam akıllı (otomatik) bir bypassı yok şuanlık 06.05.25 denediğim şeyleri tekrar tekrar söylüyorlar herhangi bir gel kardeşim ses aç ekran bakalım nasılmış gibisinden bir şey yok geçen haftalarda herşey açık bypasssız spooferi iyidi her zaman hızlı bir şekilde sıkıntısız (DEDİĞİM GİBİ BAZI KULLANICILAR GİREMİYOR) bir spoof çıkartsalar mükemmel firma vista hakkında kendi görüşlerim burda gelipde geldi gene şikayet konusu vb yazanları reportlayacağım. (bu bi eleştiri!!)
 
baştan söylüyorum bu bi eleştiri gelipte başka firma önermeyin kesinlikle aktif olarak spooflarını kullanıyorum loaderli bi spooferleri var güzel asus anakart olmasın rağmen kolaylıkla banım kalkıyor ama oyuna girerken val9005 hatası alıyorsunuz vanguard tpm falan fistan size bir bypass veriyorlar ve bypass şu şekilde exeyi aç keyini gir valorantı aç frozen bypass yani kısaca chattaki çoğu arkadaşda çalışıyor ama ben 2 gündür ne denersem deneyeyim olmuyor hesap değiştir vpn kapa res at gibi öneriler veriyorlar denedim alasını denedim ama yok arkadaş çalışmıyor eğitimden çıkar çıkmaz yada girerken veya oyundayken val 5 connect hatası veriyor kısaca adam akıllı (otomatik) bir bypassı yok şuanlık 06.05.25 denediğim şeyleri tekrar tekrar söylüyorlar herhangi bir gel kardeşim ses aç ekran bakalım nasılmış gibisinden bir şey yok geçen haftalarda herşey açık bypasssız spooferi iyidi her zaman hızlı bir şekilde sıkıntısız (DEDİĞİM GİBİ BAZI KULLANICILAR GİREMİYOR) bir spoof çıkartsalar mükemmel firma vista hakkında kendi görüşlerim burda gelipde geldi gene şikayet konusu vb yazanları reportlayacağım. (bu bi eleştiri!!)
her firma gibi hataları olabilir umarım en yakın sürede düzelir
 
up yeni spoofer attılar sorunsuz bypassız oynuyorum bu adamalr bu işi biliyor @Vista
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt