Ya gamebreaker da kullandık, harici priv yazılımlar da. Ban yedirmeyen hile diye bir şey yok hacı el yada geç banını yiyorsun. Bundan dolayı valorant hileleri için abartı paralar çıkartmak saçma geliyor
Bu arada kral yanlış anlama bi forumdan baktm Black e baya adama rat li yazilim fix yazilim Dt yazilim private çalıntı yazilim gibi bir sürü yorum gordm kral insan bi tedirgin olmadı değil
1 kere ürün aldın ve kötü çıktı diye her zaman bok atmana gerek yok kardeşiövistanın her ürünü çöp spoofuda kötü @BlackPlague'nin indirim yapacağını düşünüyorum
vistaya açılan şikayet konularını inceleyebilirsin
Bunu bana 100₺ için sırf venox adlı kişi dedi diye 1 ay sonra gelip bana sormadan istemeden direkt şikayet açan çocuk mu demekte? Komiksiniz. Black ile aynı ürünü satmaktayım discordumda memnun olmayan kişi yok ilerde olgunlaşman dileğiyle. Yaptığın davranış etik değil. Umarım ilerde farkedersin dislike spamı yerine dön ve kendine bak.
her hafta açılan şikayet konuları1
1 kere ürün aldın ve kötü çıktı diye her zaman bok atmana gerek yok kardeşiö
Ürünüde sözde aldılar her neyse1
1 kere ürün aldın ve kötü çıktı diye her zaman bok atmana gerek yok kardeşiö
yok vista kotu ıy ıy islamplauge mis misÜrünüde sözde aldılar her neyse
Ağalar vistanin 2850tllik hilesini alacam spoof+aim güvenilir birimi dc den satım yapiyorya bide aimbotu iyimi bi sıkıntı çeken varmi
1 aydır şikayet yemiyorum ne anlatıyorsun? Gece 3 gibi ticketa cevap vermedigim icin şikayet yedigim icin şikayet yedigin anlamınamı geliyor? Arkada görmedigin iadeler oluyor ki şikayet yemıyorum. Bugün Dead by daylight için spoofer olmadı ve iade miktarini karsı tarafa 1 saat icinde geçtık hayatında başka başarısı olmayan ve 4-5 saat bilgisayar basında geçirmeyen ve millete salça olmaya devam et .her hafta açılan şikayet konuları