vista alınırmı

alınmaz alınır dıyenler modu .D
bu söyliceklerimin modu olmamla alakası yok bende ilk basta müşterisiydim kötülüyenler kıyasladığınız ürünlerin fiyatınıda yazında ona göre kötüleyin yok ben aylık 100dolar olan hileyi kullandım sonrada vista kullandım vista alınmaz demeyin kardesim varsa bu fiyata bu hizmeti desteği ürünü veren varsa çıkarın onunla kıyaslayın
 
saçma salak loaderin kapatılmasına katlanırım dersen hunterin ilgilenmeyişini sikime takmam dersen al

ha 102 ve temp durumu fix dediler ama ciddili fix mi tartışılır, nereden biliyosun dersen zamanında kullanmıştım oradan
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt