virusmu?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan last11
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

last11

Platinum Üye
Katılım
11 Şub 2023
Mesajlar
122
Beğeniler
8
vt:
 
Soyle bır ınceledım ve bu bır malwaredır. Sakın ındırme ıcınde sıfrenı calacak bır suru vurus bulunmakta. Indırme yanı
 
knk format atcamda normal format flashı hazırlamadan windowsdan format atsam gidermi
Format flasıyla at formatı kı gıtsın . Yanı normal wındows formatı sıfırlamaktır kı zaten kaldı kı ıcındekı verılerı gerı tutar yanı ıso ıle flash ıle atarsan yuksek ıhtımal bır sorun kalmayacaktır tum dıskjlerıde soylecek bıcımlendır ve sıl kı ıcındekı malware tamamen kaybolsun ama wnıdowsun sıfırlkamasını kullanma flash hı ıle at ve ıso olsun yanı
 
TokenGrabber var xD
 
@Lem lan sen misin bu moon.exe yazıyo
 
knk vırus galıba kos cabuk format at bisilerin gitmesin actiysan
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt