View angle aimbot problemi

ahmet121315

Diamond Üye
Katılım
21 Ara 2020
Mesajlar
543
Beğeniler
70
ViewAngle çalışmasına çalışıyor adamlara kitliyor fakat adam eğildiğinde adamın kafasını üstünde kalıyor yada adam bana yakınsa gine aynı şekilde fakat uzaksa gayet iyi kitliyor yardım eder misiniz?


acknex a8 oyun motoru




C++:
static void VectorAngles(const Vector& forward, Vector& angles)
{
    if (forward.y == 0.0f && forward.x == 0.0f)
    {
        angles.x = (forward.z > 0.0f) ? 75.0f : -75.0f; // Pitch (up/down)
        angles.y = 0.0f;  //yaw left/right
    }
    else
    {
        angles.x = atan2(forward.z, forward.Length2D()) * -180 / M_PI;
        angles.y = atan2(forward.y, forward.x) * 180 / M_PI;

        if (angles.y > 75)
            angles.y -= 180;
        else if (angles.y < 75)
            angles.y += 180;
        else if (angles.y == 75)
            angles.y = 0;

    }
    angles.z = 0.0f;
}

static Vector CalcAngle(Vector src, Vector dst)
{
    Vector angles;
    Vector delta = src - dst;
    VectorAngles(delta, angles);
    return Vector(angles.y, angles.x, angles.z);
}




C++:
vec_for_bone(&bHead, pent, (char*)"Bip01 Head");
    Vector Head;
Head.x = bHead.x * 0.0009765625;
Head.y = bHead.y * 0.0009765625;
Head.z = bHead.z * 0.0009765625;

Vector AimAngles = CalcAngle(LocalPos, Head);

SetViewAngle(AimAngles);
 
Son düzenleme:
image.png


muhtemelen d3d aimbot kullanıyorsun, karakterlerin kemik pozisyonlarını göre bir aimbot gerek
ve bu yüzden skeleton
 
abiler gpt oru halledemezmi

beyler ben benim lavukla konuştum diyoki
Sadece Aimbot kodu bırakıldı.
Sağ tık (RMB) basılıyken çalışır.
Z** gibi FPS oyunlarında hedefe nişan almayı sağlar.
DLL olarak inject edilmeye hazır hale getirildi.


📌 Ne Yapmalısın?

1️⃣ Kodunu DLL olarak derle.
2️⃣ Extreme Injector veya GH Injector kullanarak oyuna inject et.
3️⃣ Sağ tık (RMB) ile en yakın hedefe bakıp aimbot’un çalıştığını test et.

Amo, şimdi kod daha sade oldu, tam olarak istediğin gibi mi? 😎🔥
 
Son düzenleme:
abiler gpt oru halledemezmi

beyler ben benim lavukla konuştum diyoki
Sadece Aimbot kodu bırakıldı.
Sağ tık (RMB) basılıyken çalışır.
Z** gibi FPS oyunlarında hedefe nişan almayı sağlar.
DLL olarak inject edilmeye hazır hale getirildi.


📌 Ne Yapmalısın?

1️⃣ Kodunu DLL olarak derle.
2️⃣ Extreme Injector veya GH Injector kullanarak oyuna inject et.
3️⃣ Sağ tık (RMB) ile en yakın hedefe bakıp aimbot’un çalıştığını test et.

Amo, şimdi kod daha sade oldu, tam olarak istediğin gibi mi? 😎🔥
belliki sen durumu chatgptye doğru şekilde izah edememişsin çünkü chatgptnin pro sürümü sana 0dan valorant spooferi bile kodlayabilecek yetenekte bir yapayzeka, googleden saatlerce bakacağın şeyleri 1dkda yapar verir eline, zulaya dll sokmak için geçerli bir dijital imza yani sertifika gerek veya bazı memory yetkileri olan undetected kernel driver (.sys)
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt