src paylaşırsan geliştirmeye açığımpipe bypass yaptım safe exit popup bypass ve pipe var ama 10 mac oynayınca hesap kalıcı olarak ban yiyor geliştirme öneriniz varmı? elimden gelen herşeyi yapacağım bu bypass için
üzgünüm sourcesini paylaşmayacağım sadece kendim kullanacağımsrc paylaşırsan geliştirmeye açığım
kodu görmeden öneri yapmak zor siz bilirsinizüzgünüm sourcesini paylaşmayacağım sadece kendim kullanacağım
hayır öneri yapabilirsiniz pipe bypassı herkes biliyor zaten hocam sizin istediğiniz source kodumu alıp pastelemek ben sizi anlıyorumkodu görmeden öneri yapmak zor siz bilirsiniz
koddaki hatalarıda ebemmi görücek source atmayacaksanhayır öneri yapabilirsiniz pipe bypassı herkes biliyor zaten hocam sizin istediğiniz source kodumu alıp pastelemek ben sizi anlıyorum

kodda hata yok pipe dt oldugu icin sadece gelistirme lazım dostum onun icin öneri istedimkoddaki hatalarıda ebemmi görücek source atmayacaksan![]()
vgc stop mu atıyosun echo mu yapıyosunkodda hata yok pipe dt oldugu icin sadece gelistirme lazım dostum onun icin öneri istedim
mesajını neden düzenledinvgc stop mu atıyosun echo mu yapıyosun
