bütçe nedirweb sitesinden satış olan yerleri söylerseniz daha iyi olur
vista tamam mıbeni mi yiyiyosuncanım arkadaşım hadi vista tamamda insolenceye para mı verilir
yok gibi bişey // yok gibi bişey derken 4000 civari var
vista o kadar kotu mu yavista tamam mıinsolence tamam da vistaya para mı verilir asıl mq
![]()
çöpünde çöpü free pipe bypass method ondan ucuz ztnvista o kadar kotu mu ya
pipe'ı artık yapay zeka bile yazıyo onu satıyosa kim alır onuçöpünde çöpü free pipe bypass method ondan ucuz ztn
çoluk çocuk alıyor ucuz diyepipe'ı artık yapay zeka bile yazıyo onu satıyosa kim alır onu
Vista?Vista veya paran çoksa insolence ama ikisi de siteden satmıyor siteden satılsa vanguardı yapanlar da alır![]()

alıyorlar hocam zaten gamerdocun paylaştıgı postda arkada dcde bende varım hattaVista veya paran çoksa insolence ama ikisi de siteden satmıyor siteden satılsa vanguardı yapanlar da alır![]()