merhaba arkadaşlarLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirvds den girmeye çalıştığımda algılıyor bypassı olan veya bilen varsa karşılığı verilir dc imzamda
benim grabberda aynı şekilde vdsde açmayı çalıştığında biri bu hatayı veriyor
Hazır bypass istiyorum bypass yapacak bilgim yokThemida kullanabilirsin.
Teşekürler VDS içine VMware kursam çalışır mı peki?Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
aşık oldum instgramınız varmıydı acaba ?kendi bilgisayarında denemen en iyisi olur
mlsfyok.aşık oldum instgramınız varmıydı acaba ?