VDS EAC

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan panetixs
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

panetixs

Master Üye
Katılım
30 Ara 2023
Mesajlar
1,642
Beğeniler
885
İletişim
merhaba arkadaşlar vds den girmeye çalıştığımda algılıyor bypassı olan veya bilen varsa karşılığı verilir dc imzamda
 
benim grabberda aynı şekilde vdsde açmayı çalıştığında biri bu hatayı veriyor
merhaba arkadaşlar vds den girmeye çalıştığımda algılıyor bypassı olan veya bilen varsa karşılığı verilir dc imzamda
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt