o günler güzeldi genevay be zamanında herkes vape alıyodu vape ghostmu litemi ne vardi Crâck diye grab atiyodular millete
az adam vurmadık vape Crâck diye diyeo günler güzeldi gene
sariyordu yabancılara yapmak filanaz adam vurmadık vape Crâck diye diye![]()
1 yt vid atıon dk bası düsüyolardı zatensariyordu yabancılara yapmak filan
oda ayrı sacmalık nasil kaniyorlardi acaba :d1 yt vid atıon dk bası düsüyolardı zaten
o zamanlar millet daha enayiydi şimdi o kadar yemiyolar da hala 24m rahat rahat düşüyo yıl olmuş 2025oda ayrı sacmalık nasil kaniyorlardi acaba :d
napsin millet enayiliğinden vaz gecmez keske o yıllara geri dönebilsek o zamanlar hayat kalitesi daha iyidio zamanlar millet daha enayiydi şimdi o kadar yemiyolar da hala 24m rahat rahat düşüyo yıl olmuş 2025