dcni atarmısınVanguard'ın son güncellemesiyle gelen ırp dispatch hook tespitleri karşısında manual mapping yöntemiyle kernel driver load etmek hala ne kadar safe kabul edilebilir?
kullanmıyorum maalesef...dcni atarmısın
yokblaze değilmisin sen
burdan dmiletişim olarak ne kullanabilirsin
burdan söylesene reisdcni atarmısın
Bu oncedende vardı zatenVanguard'ın son güncellemesiyle gelen ırp dispatch hook tespitleri karşısında manual mapping yöntemiyle kernel driver load etmek hala ne kadar safe kabul edilebilir?