setup.exe(baya baya ama bayaaaaaaaa şüpheli)vgc falan bazen kurulmuyor bende installerını cektim en son update de iste alın imzalı riot güvenmeyen varsa
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir/Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
dostum riot imzalı. ratı riot a mı imzalatacam sen o beyinle cok yasamassın İLKJSGADJKAWFJKLAWFsetup.exe(baya baya ama bayaaaaaaaa şüpheli)
seni kötülemek için yaptığım birşey değil setup.exe bana biraz internetteki kaçak 4mb gta vice citynin kurulum dosyası havasını andırıyodostum riot imzalı ratı riot a mı imzalatacam sen o beyinle cok yasamassın İLKJSGADJKAWFJKLAWF
riot böyle indiriyor istersen vgc indiriirken installerını cekebilirsin aynı adla gelecektir değiştirmedimseni kötülemek için yaptığım birşey değil setup.exe bana biraz internetteki kaçak 4mb gta vice citynin kurulum dosyası havasını andırıyo
RİOT İMZALI MI NE FĞASDJKĞŞİAOPFJLŞAWFvgc falan bazen kurulmuyor bende installerını cektim en son update de iste alın imzalı riot güvenmeyen varsa
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir/Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
vgc falan bazen kurulmuyor bende installerını cektim en son update de iste alın imzalı riot güvenmeyen varsa
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir/Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
RAT DEĞİL ARKADASIMGARDAS RİOT DEGİL ALLAH VAHİYDE İNDİRSE SENDEN RAT YEMEYİZ
RİOT İMZALI OLACAK NE OLACAK BASKA AMKRİOT İMZALI MI NE FĞASDJKĞŞİAOPFJLŞAWF
iyot games imzalı değılse ındırmem aga kbRAT DEĞİL ARKADASIM
RİOT İMZALI OLACAK NE OLACAK BASKA AMK