van152

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan govtr
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

govtr

Gold Üye
Katılım
17 Nis 2026
Mesajlar
426
Beğeniler
56
İletişim
aga herkesin bugun banımı kalktı garip bir şekilde çoğu kişi banının kalktıgını söylüyor down muhabbetimi?

aga herkesin bugun banımı kalktı garip bir şekilde çoğu kişi banının kalktıgını söylüyor down muhabbetimi?
+ pop bypass varsa paslasanıza
 
aga herkesin bugun banımı kalktı garip bir şekilde çoğu kişi banının kalktıgını söylüyor down muhabbetimi?


+ pop bypass varsa paslasanıza
Yalnız baktım da internette ban affıyla ilgili hiçbir şey yazmıyor. Resmi sitelerde falan da bir kayıt yok, bilgin olsun
 
Yalnız baktım da internette ban affıyla ilgili hiçbir şey yazmıyor. Resmi sitelerde falan da bir kayıt yok, bilgin olsun
hayır 152 si olan arakadaslar girip bakabilirmi onun için sevinmeyelim boşuna kalktı diye down ise
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt