lexusq
Platinum Üye
- Katılım
- 28 Şub 2026
- Mesajlar
- 118
- Beğeniler
- 16
beyler meraba benim kasa oem kasa yani anakartı AM4 a520 ama oem pcwinmax falan yazıo spoof atcam van 152 alıom ama anakart bios up down yaopamöıom byte la oynicam acılınca delaya falan dusurcek free varmı guncel yada ucuza ne alabilirim ne yapabilirim yardım edebilirmisiniz anakart.https://hizliresim.com/36be3wy
Son düzenleme:
