Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hyper v de vds method deniyordum sorun şu pipeye yazmaya çalışınca vmden 233 hatası alıyorum vgc kapanıyor mu ne oda 178 hatası almama sebep oluyor duyduğuma göre yetkim vb yokmuş fix ne olabilir?
hyper v de vds method deniyordum sorun şu pipeye yazmaya çalışınca vmden 233 hatası alıyorum vgc kapanıyor mu ne oda 178 hatası almama sebep oluyor duyduğuma göre yetkim vb yokmuş fix ne olabilir?