Allah carpsın valorantta hile bile acmadım dün bir sorun yoktuhile açmadan yemen imkansız ben bile xp bot kullandım 152 yedim
spoof indirdim hic kullanmadım ama meraktan bi baktım geri sildimformattan once pcnde spoof var mıydı?
riota ticket aç biraz yalan at birazda ağla
daha once yemistim 4 ay bekledim daha gecen ay acıldıAllah carpsın valorantta hile bile acmadım dün bir sorun yoktu
spoof indirdim hic kullanmadım ama meraktan bi baktım geri sildim
ondan yemişşindirspoof indirdim hic kullanmadım ama meraktan bi baktım geri sildim
acmadım ki ama sildim direkt yaondan yemişşindir
bos mesaj atmabiz sanki riot yetkilisiyiz birde yemin ediyor
van 152li hile nasi kullanacam param yok zatenayvayıda yemıssın yapra da yemıssın kanka riota ticket aç baya ağla açmazlarsa hile kullanmaya başla
free spoofların paralılardan iyi tutmasıvan 152li hile nasi kullanacam param yok zaten