yok diye biliyorum aklında tutman lazım. olmadı desteğe yazHacı 3 4 ay önce van 152 banı yedim. Doğru hesapladıysam 10 nisanda açılması gerek ama emin olmak istiyorum. Ne kadar süre kaldığını öğrenmenin bir yolu varmı?
desteğe yazınca söylüyormuyok diye biliyorum aklında tutman lazım. olmadı desteğe yaz
söylüyordesteğe yazınca söylüyormu
söylüyordesteğe yazınca söylüyormu
Dua Et Oluyor.nasıl 152 açarım bilken varmı
ciddi soruyorumDua Et Oluyor.
ciddi söylüyorum.ciddi soruyorum