van -102

yxsuzigg

Banned
Katılım
6 Kas 2025
Mesajlar
160
Beğeniler
12
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
beyler hileden dolayımı yoksa bypassdan dolayımı bilmiyorum 2 de bi oyundayken van -102 veriyor fixlicek birşeyler varmı
 
beyler hileden dolayımı yoksa bypassdan dolayımı bilmiyorum 2 de bi oyundayken van -102 veriyor fixlicek birşeyler varmı
Bypass dan kaynaklı oyun vgc ile iletişime giremiyor 102 veriyor genellikle maç başında 1 veya 2 kere veriyor maç içinde 2 veya 3 den fazla yersen report edilmişsindir buda temp bana sebep oluyor temp banlı hesaba girmeye devam edersen temp ban atmaya devam ediyor en son ise hesap perm ban yiyor sende hwid yiyorsun temp ban yiyen hesaba girme hesap değiş
 
beyler hileden dolayımı yoksa bypassdan dolayımı bilmiyorum 2 de bi oyundayken van -102 veriyor fixlicek birşeyler varmı
bypassdan dolayı + bunu yok 3 roundtan sonra yok takla atip guvercin yakala sonra ac falan filan cozmez o tempi o van -102yi illa atar heartbeat degil o emular hepsi semi dt
 
bypassden dolayı vanguardın loglarını sil bypass atmadan önce sonra dene temp atmaz
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt