Bypassdan dolayıdırbeyler hileden dolayımı yoksa bypassdan dolayımı bilmiyorum 2 de bi oyundayken van -102 veriyor fixlicek birşeyler varmı
Bypass dan kaynaklı oyun vgc ile iletişime giremiyor 102 veriyor genellikle maç başında 1 veya 2 kere veriyor maç içinde 2 veya 3 den fazla yersen report edilmişsindir buda temp bana sebep oluyor temp banlı hesaba girmeye devam edersen temp ban atmaya devam ediyor en son ise hesap perm ban yiyor sende hwid yiyorsun temp ban yiyen hesaba girme hesap değişbeyler hileden dolayımı yoksa bypassdan dolayımı bilmiyorum 2 de bi oyundayken van -102 veriyor fixlicek birşeyler varmı
bypasdan dolayı farklı bişey kullanman lazım bypoas pipe ise 2 raund sonra açbeyler hileden dolayımı yoksa bypassdan dolayımı bilmiyorum 2 de bi oyundayken van -102 veriyor fixlicek birşeyler varmı
75 dnscache içinbypasdan dolayı farklı bişey kullanman lazım bypoas pipe ise 2 raund sonra aç
bypassdan dolayı + bunu yok 3 roundtan sonra yok takla atip guvercin yakala sonra ac falan filan cozmez o tempi o van -102yi illa atar heartbeat degil o emular hepsi semi dtbeyler hileden dolayımı yoksa bypassdan dolayımı bilmiyorum 2 de bi oyundayken van -102 veriyor fixlicek birşeyler varmı
aynen kardesim inanalar bi like atsin adama bos bos mtlar vermeyin calismaz hicbiribypassden dolayı vanguardın loglarını sil bypass atmadan önce sonra dene temp atmaz
hayıe 3-4 maç daha fazla götürüyor denemeden bilemezsinaynen kardesim inanalar bi like atsin adama bos bos mtlar vermeyin calismaz hicbiri