KANKA BUNE LÖAHWJAUAWÖJLFPHNŞLŞÖPWAJNFGŞPWAJKFNŞKÆŞKÆJAFWAFWNJWAKFMGWAFKMJAKWMJFMerhabalar
One click Dosyaları Çalışıyor Aslında Ama Uefi-Error Diyor Yeşil Ekran Biraz Kalıyor Sonra Gidiyor Çözerseniz Serialleriniz Değişir ( eğerki ekran gelmeyip Direk Görseldeki Gibi Bi Mesaj Gelirse Olmuştur İyi Oyunlar Dilerim )Yapılması Gerekenler :
Oneclick icin öncelikle aygıt yönetcisinden ekran kartinizi devredışı bırakın
tpm , sb , hvci kapatin
batı çalıştırın restart atın
{pc acildiginda ekrana bu şekilde mesaj geldiginde olmuştur}Başarılı Olursa:
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektediriyi Kullanımlar
Eline Sağlık Acaba Bu One Click/Temp'ler Neden Ekran Kartını Devre Dışı Bırakma'yı Gerektiriyor?Merhabalar
One click Dosyaları Çalışıyor Aslında Ama Uefi-Error Diyor Yeşil Ekran Biraz Kalıyor Sonra Gidiyor Çözerseniz Serialleriniz Değişir ( eğerki ekran gelmeyip Direk Görseldeki Gibi Bi Mesaj Gelirse Olmuştur İyi Oyunlar Dilerim )Yapılması Gerekenler :
Oneclick icin öncelikle aygıt yönetcisinden ekran kartinizi devredışı bırakın
tpm , sb , hvci kapatin
batı çalıştırın restart atın
{pc acildiginda ekrana bu şekilde mesaj geldiginde olmuştur}Başarılı Olursa:
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektediriyi Kullanımlar
harbi aqEline Sağlık Acaba Bu One Click/Temp'ler Neden Ekran Kartını Devre Dışı Bırakma'yı Gerektiriyor?
eline sağlık diyorsunda spoof atacak birşey yok kanka dosyalardaEline Sağlık Acaba Bu One Click/Temp'ler Neden Ekran Kartını Devre Dışı Bırakma'yı Gerektiriyor?
yakın zamanda test etim dediğim gibi yaparsanız çalışırbu nasıl konu insan düzenleyip atar
en son ne zaman test ettin ?
Bakmadım Hiç Sallaeline sağlık diyorsunda spoof atacak birşey yok kanka dosyalarda
efi dosyası ne yapıyor canım ? üstüne batda var orda spoof.bat diyeeline sağlık diyorsunda spoof atacak birşey yok kanka dosyalarda
efi spofmu bu one clıck değilmiefi dosyası ne yapıyor canım ? üstüne batda var orda spoof.bat diye