Valorant yenı patch-van 68

terrorfancy

Gold Üye
Katılım
14 Haz 2026
Mesajlar
278
Beğeniler
42
beyler sımdı bende perm spoof var drıverları popup verıyodu suan vermıyor van 68 verıyor drıverları sılıyorum van 68 verıyor restart atıyom ınternetı sıfırlıyorum 68 atıyo popup bypassla gırıyom van 68 atıyo normal vanguard bypass la gırıyom yıne van 68 atıyo ne dıyo bu valorant bana illa format mı atayım aw vgc aç kapa yaptım vgc yi sildim geri yükledim ne istiyor bu aw
 
ya dostum driver spoofmu kaldı ya ahahaahhahaha hepsi dt ez beta 20 yıllık driver kullanmaya devam ez bless neverlose
her ban yedıgımde o spooferları atıyorum bısey olmadıda sımdı mı olacak defolgıt daha offset guncelleyemıyosun hardcoded ne bılmıyosun bak ısene ya certın ne oldugunu flnda bılmıyosundur sen sımdı small dıh bıg dreams ahhh

valla yalan konusmayın haala çalısıyorlar
giphy.gif
152 syok suan flexım attım
 
her ban yedıgımde o spooferları atıyorum bısey olmadıda sımdı mı olacak defolgıt daha offset guncelleyemıyosun hardcoded ne bılmıyosun bak ısene ya certın ne oldugunu flnda bılmıyosundur sen sımdı small dıh bıg dreams ahhh


152 syok suan flexım attım
evet güncelleyemiyorum varmı diyeceğin birşey ayrıca ai developerim yazılım bilgimde yok varmı diyeceğin birşey 1x1 2x2 3x3 4x4 5x5 her şekil kafanı ezerim hiç problem yok takimini say skeetless dog name yap oyle karsıma cık yok ol ekranımdan 9-0 yer kafana oturtururum ez for neverlose god bless neverlose
 
evet güncelleyemiyorum varmı diyeceğin birşey ayrıca ai developerim yazılım bilgimde yok varmı diyeceğin birşey 1x1 2x2 3x3 4x4 5x5 her şekil kafanı ezerim hiç problem yok takimini say skeetless dog name yap oyle karsıma cık yok ol ekranımdan 9-0 yer kafana oturtururum ez for neverlose god bless neverlose
ıyyyy ergenı turkce konus turkce anlayamıyorum baban dağdamı yasıyor yazık

restart at oyuna girmeden önce görev yöneticisinden vgtray.exe kapat sonra oyuna girmeyi dene
flex tpm den dolayı olabilirmi
 
evet güncelleyemiyorum varmı diyeceğin birşey ayrıca ai developerim yazılım bilgimde yok varmı diyeceğin birşey 1x1 2x2 3x3 4x4 5x5 her şekil kafanı ezerim hiç problem yok takimini say skeetless dog name yap oyle karsıma cık yok ol ekranımdan 9-0 yer kafana oturtururum ez for neverlose god bless neverlose
noldu yazmıyon bebecik .ddd

Cleaner Uygulaması İle Temiz Bir Silme Yapman Gerek Öyle Ayarlardan Silmiceksin.
evet saolsun bırı attı suan denıyorum bırdaha
 
beyler sımdı bende perm spoof var drıverları popup verıyodu suan vermıyor van 68 verıyor drıverları sılıyorum van 68 verıyor restart atıyom ınternetı sıfırlıyorum 68 atıyo popup bypassla gırıyom van 68 atıyo normal vanguard bypass la gırıyom yıne van 68 atıyo ne dıyo bu valorant bana illa format mı atayım aw vgc aç kapa yaptım vgc yi sildim geri yükledim ne istiyor bu aw
öp elinden belki gönlü hoş olur
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt