yok bitane şey vardı hyper vm acıyodun ondan sonra biseyler yapıyodun oluyodu fizikseller cok pahalıvds fizikselse oynatırki zaten
kaç tl 10k fln varmı fizikselvds fizikselse oynatırki zaten
emulator yapıp vdse baglanmıyor iste methodu vardı valorant oynama diye vgc acılmıyor o olmadanemulator yap vds'e bağla daha iyi
varkaç tl 10k fln varmı fiziksel
emulator yapıp vdse baglanmıyor iste methodu vardı valorant oynama diye vgc acılmıyor o olmadan
var
12 k tl falan
kendi vdsim var zatenLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir?
1kya kiralarımkaç tl 10k fln varmı fiziksel