valorant vds method

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan yxsuzigg
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

yxsuzigg

Banned
Katılım
6 Kas 2025
Mesajlar
160
Beğeniler
12
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
valorant vds methodu ögretecek varmı vds nerden alıcam nasıl baglicam falan filan
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
pampama anlatmama rağmen anlamıo mal pampim
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
falanfılanıntermılan bunu yapabılcek veya yapmayı bılen bırı olsa yapar oynar satar tek unk olmazdı pıyasada
elimde vgk emuletor vardı 2pc yaparım diye sordumda okadar zor oldugunu bilmiyordum
 
elimde vgk emuletor vardı 2pc yaparım diye sordumda okadar zor oldugunu bilmiyordum
bahsettigin sey vds method degildi neyse ikinci bilgisayarından maca gir oyuna girdigin zaman yani mac baslayınca alt f4 ek emuyla mainden gir
 




:perfect:

valo için vmden (pcne vm kuramıyorsan azureden nested vm alacaksın mecburi) oyunu aç sıraya gir matchmaking sonrası banner ekranında alt f4 koy oyunu oynayacağın ana pcden



bunu kur ve oyunu aç oyunu oyna.

lol kısmında yine aynı vmden clienti aç açık bırakacaksın elleme yine aynı şekil bunun lol versiyonu var repoda onunla lolü aç oyna ama vmdeki lol clientini elleme ya da vm'i kapatma.



ya da diyorsan ki ben videoyu izleyerek bile yapamıyorum kafam basmıyor git burdaki konudaki ürünü kullan otomatik yapıyor herşeyi.

 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.




:perfect:

valo için vmden (pcne vm kuramıyorsan azureden nested vm alacaksın mecburi) oyunu aç sıraya gir matchmaking sonrası banner ekranında alt f4 koy oyunu oynayacağın ana pcden



bunu kur ve oyunu aç oyunu oyna.

lol kısmında yine aynı vmden clienti aç açık bırakacaksın elleme yine aynı şekil bunun lol versiyonu var repoda onunla lolü aç oyna ama vmdeki lol clientini elleme ya da vm'i kapatma.



ya da diyorsan ki ben videoyu izleyerek bile yapamıyorum kafam basmıyor git burdaki konudaki ürünü kullan otomatik yapıyor herşeyi.


hyper v olmuyor bende bide 2.bilgisiyarım yok oyüzden vds kullanmak istiyorum 2 pc gibi
 
hyper v olmuyor bende bide 2.bilgisiyarım yok oyüzden vds kullanmak istiyorum 2 pc gibi
intel de kullansan amd de kullansan farketmiyor sistemin yeterliyse yapabilirsin zaten bunu yaptığında 2 pc oluyor otomatik? illa yapmak istemiyorum diyorsan paşa paşa azureden nested vm alacaksın ona bayılacaksın parayı onda kuracaksın sistemi.
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
d
intel de kullansan amd de kullansan farketmiyor sistemin yeterliyse yapabilirsin zaten bunu yaptığında 2 pc oluyor otomatik? illa yapmak istemiyorum diyorsan paşa paşa azureden nested vm alacaksın ona bayılacaksın parayı onda kuracaksın sistemi.
denerim teşekkür ederim
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt