shoei Master Üye Katılım 1 Ağu 2021 Mesajlar 1,922 Beğeniler 432 Yaş 19 İletişim 21 Ağu 2022 #1 arkadaşlar sürüm 1709 ama neden van 152 yiyorum .d delay atması lazım değilmi 1709 sürümünde garip niye?
arkadaşlar sürüm 1709 ama neden van 152 yiyorum .d delay atması lazım değilmi 1709 sürümünde garip niye?
xZahura Master Üye Katılım 27 Ocak 2022 Mesajlar 1,575 Beğeniler 518 21 Ağu 2022 #2 Fixlendi o muhabbet. Oyla 0 Downvote
ARTEM ARTEMION Master Üye Katılım 21 Haz 2021 Mesajlar 1,211 Beğeniler 548 21 Ağu 2022 #3 Yıllar oldu hocam o olay mazide kaldı bitti artık, unutman gerekir öyle biri yok. Oyla 0 Downvote
ch1ll Diamond Üye Katılım 26 Nis 2022 Mesajlar 574 Beğeniler 104 21 Ağu 2022 #4 cr4ck' Alıntı: arkadaşlar sürüm 1709 ama neden van 152 yiyorum .d delay atması lazım değilmi 1709 sürümünde garip niye? Genişletmek için tıkla ... 1709 bugu fix Oyla 0 Downvote
cr4ck' Alıntı: arkadaşlar sürüm 1709 ama neden van 152 yiyorum .d delay atması lazım değilmi 1709 sürümünde garip niye? Genişletmek için tıkla ... 1709 bugu fix