Çalışıyor Valorant Triggerbot (Color-Based)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan woryxie
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

woryxie

Gold Üye
Katılım
19 Tem 2022
Mesajlar
450
Beğeniler
79
Öncelikle hileyi ben kodlamadım sadece küçük değişiklikler yaptım ve yaklaşık 3 aydır 2 farklı cihazda kullanıyorum ve herhangi ban durumu olmadı. Ücretsiz bir hile olduğu için ban yemezsiniz demiyorum ama ban yiyeceğinizi düşünmüyorum. Hilenin herhangi bir menüsü yok konsol üzerinden çalışıyor.
2 farklı modu var
Toggle Modu: F3 tuşuna bastığınızda açılır düşmanı görünce otomatik olarak sıkmaya başlar. Tekrar F3 tuşuna bastığınızda kapanır.
Hold Modu: Alt tuşuna basılı tutuyorken çalışır.

Hileyi kullanırken yapmanız gereken ayarlar:
Oyunu pencereli tam ekrana alın
Saf girdi süresini kapatın
Düşman rengini mor yapın.

Bu ayarları yaptıktan sonra triggerbot çalışacaktır.

DW:
VT:

Hilede ek olarak config kısmı var fakat nasıl olduğunu tam çözemedim çözerseniz bazı ayarları değişebiliyorsunuz.
 
Son düzenleme:
Öncelikle hileyi ben kodlamadım sadece küçük değişiklikler yaptım ve yaklaşık 3 aydır 2 farklı cihazda kullanıyorum ve herhangi ban durumu olmadı. Ücretsiz bir hile olduğu için ban yemezsiniz demiyorum ama ban yiyeceğinizi düşünmüyorum. Hilenin herhangi bir menüsü yok konsol üzerinden çalışıyor.
2 farklı modu var
Toggle Modu: F3 tuşuna bastığınızda açılır düşmanı görünce otomatik olarak sıkmaya başlar. Tekrar F3 tuşuna bastığınızda kapanır.
Hold Modu: Alt tuşuna basılı tutuyorken çalışır.

Hileyi kullanırken yapmanız gereken ayarlar:
Oyunu pencereli tam ekrana alın
Saf girdi süresini kapatın
Düşman rengini mor yapın.

Bu ayarları yaptıktan sonra triggerbot çalışacaktır.

DW:
VT:

Hilede ek olarak config kısmı var fakat nasıl olduğunu tam çözemedim çözerseniz bazı ayarları değişebiliyorsunuz.
python based mi ney bu
 
Öncelikle hileyi ben kodlamadım sadece küçük değişiklikler yaptım ve yaklaşık 3 aydır 2 farklı cihazda kullanıyorum ve herhangi ban durumu olmadı. Ücretsiz bir hile olduğu için ban yemezsiniz demiyorum ama ban yiyeceğinizi düşünmüyorum. Hilenin herhangi bir menüsü yok konsol üzerinden çalışıyor.
2 farklı modu var
Toggle Modu: F3 tuşuna bastığınızda açılır düşmanı görünce otomatik olarak sıkmaya başlar. Tekrar F3 tuşuna bastığınızda kapanır.
Hold Modu: Alt tuşuna basılı tutuyorken çalışır.

Hileyi kullanırken yapmanız gereken ayarlar:
Oyunu pencereli tam ekrana alın
Saf girdi süresini kapatın
Düşman rengini mor yapın.

Bu ayarları yaptıktan sonra triggerbot çalışacaktır.

DW:
VT:

Hilede ek olarak config kısmı var fakat nasıl olduğunu tam çözemedim çözerseniz bazı ayarları değişebiliyorsunuz.
Ban durumu?
 
win api kullanılıyor vt den baktığım kadarıyla dt.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt