mamesakinol
Bronz Üye
- Katılım
- 7 Ara 2021
- Mesajlar
- 42
- Beğeniler
- 4
ARKADAŞLAR KONUDAKİ GİBİ KURDUM AMA E TUŞUNA BASILI TUTUNCA ÇALIŞIYO ONU NASIL AYARLARIM BİLGİLENDİRİCEK YARDIMCI OLACAK BİRİ VAR MI?
Discorddan yardımcı olayım istersen.değiştiriyorum ama yine aynı oluyor
olur ekliyorum RootPhantom#7077Discorddan yardımcı olayım istersen.
SenseiCookie#8151
mesaj o şekilde kasılmaz knkm xdn
a
s
ı
a
x
c
v
x
t
y
u
ı
o
p
l
k
n
rt
e
wow
ayarları önemli ban atar atmaz biliyorumkullanma ban atıyor
Nasıl bi sorunla karşılaşıyorsunuz?Ben çalıştıramadım hocam