forumdakinin neyi var ki
forumdakini açtığımızda BU HESAP BAŞKABİR BİLGİSAYARA KAYITLI diyor. Giriş yapa bas diyorum ve bu çıkıyor. ID VE PW yerine bir şey mi yazmak gerekiyoren ıyısı forumdakı su an bedava olan
forumdaki hangisi tam olarak ?forumdakini açtığımızda BU HESAP BAŞKABİR BİLGİSAYARA KAYITLI diyor. Giriş yapa bas diyorum ve bu çıkıyor. ID VE PW yerine bir şey mi yazmak gerekiyor
forumdakini kullansan iyi olur onun dışında bildiğim yokMerhaba arkadaşlar herkese iyi forumlar .
Uzun zamandır ücretsiz trigger arıyorum yardımcı olacak var mı ? Forum da olan trigger dışında bir trigger lazım ..